+48 796 344 938 rajdamaciej@gmail.com

Prowadzenie fanpage na facebooku

TUTAJ JESTEŚ: STRONA GŁÓWNA

Facebook

Profesjonalna reklama na Facebooku. Utrzymywanie relacji z klientami, płatna reklama na fb, remarketing, katalog produktowy.

Prowadzenie fanpage’a firmy na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.

Prowadzenie social mediów może wydawać się łatwe i niewymagające większego wysiłku, jednak jeśli chcemy aby przynosiło zamierzone rezultaty powinniśmy powierzyć to zadanie doświadczonym specjalistom.

Prowadzenie social mediów może wydawać się łatwe, przyjemne i niewymagające większego wysiłku. Jednakże jeśli chcemy, aby przynosiło ono zamierzone rezultaty powinniśmy powierzyć to zadanie doświadczonym specjalistom. Dbałość o rozwój i atrakcyjność fanpage może okazać się dużym wyzwaniem, zwłaszcza jeśli zarządzasz swoim biznesem i masz wiele czasochłonnych obowiązków na co dzień. Warto więc zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy w Twoim imieniu będą odpowiednio prowadzić konto lub nawet konta na Facebooku.

Fanpage - co to?

Na pewno spotkałeś się już z określeniem fanpage. Jest to zbitka angielskich słów: "fan", które oznacza "kibica" lub "miłośnika" oraz "page" tłumaczonego, jako "strona". Fanpage jest więc stroną zrzeszającą fanów naszej działalności. W obecnych czasach odnosi się to przede wszystkim do social mediów, w wśród których prym wiedzie Facebook. To często za jego pomocą internauci sprawdzają wiarygodność firmy i zapoznają się z jej ofertą, śledzą aktualności, wysyłają wiadomości i wyszukują najnowszych propozycji produktowych lub usługowych danej marki. Fanpage jest więc niejako wizytówką firmy i jako taka wymaga odpowiedniego podejścia, aby jak najefektywniej trafiać do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto zdecydować się na prowadzenie fanpage?

Dobrze i systematyczny marketing w sieci prowadzony pod fachowym nadzorem gwarantuje szybki wzrost obrotów i generuje nowe zyski firmy. Ponadto umożliwia także pozyskanie nowych klientów, którzy wielokrotnie będą wracać zachęcani nowoczesnym i atrakcyjnym informacjami. To wszystko przekłada się wprost proporcjonalnie na wzrost pozycji rynkowej, dzięki czemu Ty i Twoja firma staniecie się liderem w branży, pozostawiając swoją konkurencję daleko w tyle. Jednak, aby tak się stało to trzeba zaistnieć w sieci, a w obecnych czasach sama strona internetowa to zdecydowanie za mało. I właśnie w tym momencie pojawiają się social media - Facebook, Twitter, Instagram lub Linkedin, przy czym ta pierwsza opcja posiada najszerszy zakres możliwości, co przekłada się na duże zasięgi.

Pośród internautów krąży powiedzenie: "nie ma Cię na Facebooku - nie istniejesz". To hasło dosadnie pokazuje, jak ważna jest obecność na tym portalu, szczególnie dla przedsiębiorców, bez względu na branżę. Prowadzenie fanpage powinno być istotnym punktem w biznesplanie, ponieważ jest to obecnie jeden z najlepszych sposobów na pozyskanie nowych klientów. Odpowiednio skonstruowana treść, właściwie dobrana reklama i systematycznie dodawane posty są potężnym narzędziem, które pozwoli utrzymać się na rynku. Najważniejsze jest przecież zaistnienie w świadomości odbiorców, a firmowy fanpage zwiększa widoczność w sieci przynajmniej kilkakrotnie. Jednakże złe prowadzenie fanpage może przynieść więcej szkody, niż pożytku, dlatego warto zlecić to zadanie osobom, które wiedzą, jak zadbać o Twoje social media.

Jak prowadzić fanpage?

Prowadzenie fanpage FB (Facebook) to prawdziwa sztuka, ponieważ nie istnieje jeden przepis na sukces. Aby osiągnąć założone cele, czyli dotrzeć do nowych klientów oraz utrzymać pozytywne relacje z obecnymi, należy wziąć pod uwagę wiele różnych czynników. Ważnym punktem jest unikanie powielania schematów stosowanych przez inne konkurencyjne firmy z branży i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań przykuwających uwagę potencjalnych odbiorców. Można to osiągnąć poprzez łączenie kreatywności z najnowszymi technologiami i nowinkami branżowymi. Istotną rolę odgrywa również dokładna analiza odbiorców, do których ma być kierowany komunikat w sieci, tak aby dostosować reklamę do zainteresowań potencjalnego nabywcy. Znalezienie grupy docelowej pozwoli dostosować prezentowane treści do ich preferencji i wymagań i przygotować ofertę w taki sposób, aby była maksymalnie użyteczna i atrakcyjna dla czytelnika.

Sytuacja w mediach społecznościowych zmienia się dynamicznie, więc trzeba śledzić bieżące trendy i dostosowywać treść oraz tworzone projekty do potrzeb odbiorców. Do dyspozycji jest szeroki wachlarz możliwości, w tym:

  • grafiki,
  • posty,
  • reklama,
  • powiązanie na linii Facebook - Instagram,
  • różnego rodzaju kampanie,
  • konkursy,
  • GIFy oraz memy,
  • i inne.

Istotną kwestią jest także czas, jaki zamierzasz przeznaczyć na prowadzenie fanpage'a na Facebooku. Każdy post powinien być przemyślany i spójny z filozofią Twojej marki. Możesz stworzyć dedykowane grafiki oznaczone logiem firmy, przygotować zawczasu przykuwającą uwagę treść i zaplanować kampanie reklamowe, których zasięg pozwoli dotrzeć do tysięcy nowych osób. Możesz też zlecić prowadzenie fanpage osobom z zewnątrz i nie martwić się o tworzenie zdjęć, copywriting i systematyczne publikowanie treści na Twoich kanałach w social media.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage?

Prowadzenie konta na Facebooku wymaga zazwyczaj sporych nakładów pracy, bez względu na prezentowaną na nim treść. Jednakże w dobrych rękach firmowy fanpage może stać się narzędziem, które pozwoli dotrzeć do nowych użytkowników, co z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania usługami danej firmy lub jej produktami. Do tego celu posługuję się oferowanymi statystykami oraz dodatkowymi mechanizmami spoza portalu. Szczegółowo analizuję profil firmy, jej działalność i ofertę, tak aby w pełni wykorzystać potencjał i zdobyć jak największą ilość efektywnych klientów. Zajmuję się ponadto analizą statystyk aktywności na koncie, dzięki czemu jestem na bieżąco z odbiorcami strony, którzy weszli na profil Twojej firmy poprzez dany portal społecznościowy. Dzięki temu stają się oni adresatami spersonalizowanych reklam Twojej działalności. Marketing internetowy jest ściśle analizowany pod kątem efektów i ciągle ulepszany aby osiągać coraz to wyższe wyniki oraz by Twoja strona była bezkonkurencyjna na rynku.

Aby jak najlepiej sprostać Twoim wymaganiom jestem w pełni dyspozycyjny i otwarty na sugestie oraz nowe rozwiązania. To Ty jesteś fachowcem w swojej branży i Twoje zdanie liczy się dla mnie najbardziej! Znasz swoją firmę od podstaw, dlatego sprawna komunikacja i dyspozycyjność właściciela firmy oraz osoby odpowiedzialnej za profil to ważne aspekty prowadzenia marketingu w sieci. Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie, razem ustalamy plan kampanii, kierunek działań, podstawowe cele do osiągnięcia oraz pozostałe szczegóły jak ilość dodawanych postów na miesiąc, czy tematykę wpisów na blogu. Jestem w stanie z wyprzedzeniem przygotować propozycje tekstów, które finalnie trafią na Twoje profile w mediach społecznościowych. Wiem jak ważny jest odpowiedni content marketing, dlatego przywiązuję do niego dużą wagę i dbam o to, aby reklama, grafika, oferta i treść były na najwyższym poziomie.

Cena prowadzenia fanpage uzależniona jest od wielu czynników. Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę liczbę postów na miesiąc oraz właściwy content marketing. Treści muszą być atrakcyjne dla odbiorców i dopasowane pod konkretną grupę docelową, a posty powinny pojawiać się systematycznie, aby utrzymać ruch na stronie. Tak skonstruowana oferta zainteresuje internautów i sprawi, że sami będą chętnie odwiedzać nasz fanpage. Ponadto ostateczna cena prowadzenia fanpage będzie także zależeć od sposobu dostarczania grafik (po mojej lub po Twojej stronie), specyfiki danej branży, sposobu prowadzenia konta oraz ewentualnego odpowiadania na komentarze lub wiadomości od obserwujących. Warto też pomyśleć o powiązaniu na linii Facebook - Instagram, co pozwoli dotrzeć do zupełnie nowych klientów za niewielką dodatkową opłatą.

Nasza oferta jest skierowana zarówno do firm rozwijających się, którym zależy na zdobyciu zaufania wśród odbiorców, jak i dla przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku oraz sklepów internetowych. W każdych z tych przypadków traktujemy prowadzenie fanpage niezwykle poważnie i dokładamy wszelkich starań, aby tworzone treści były maksymalnie użyteczne dla Ciebie i Twoich fanów. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje, więc zachęcamy do kontaktu, gdyż wspólnie możemy stworzyć efektywną strategię, która zadziała niczym najlepsza reklama.

Bądź bliżej swoich odbiorców ! Zachęcaj ich do śledzenia Twojej strony, informuj o promocjach, twórz atrakcyjne oferty i ciesz się wciąż rosnącą popularnością swojej firmy!

Poznaj cenę

Fanpage
Stworzę lub udoskonale Twój fanpage!
Grafika
Otrzymasz dedykowaną grafikę dla swojego fanpage.
Reklama
Skonfiguruję płatną reklamę na Facebooku.
Decydując się na współpracę ze mną przy prowadzeniu Facebooka, otrzymasz profesjonalnie skonfigurowane konto oraz utrzymanie relacji ze swoimi klientami!

Cennik prowadzenia fanpage'a
300/ netto
Pakiet podstawowy, dla początkujących.
Pakiet podstawowy
  • Założenie lub optymalizacja konta
  • Projekt graficzny fanpage`a (umowa minimum 3 miesiace, inaczej dopłata 100zł)
  • Indywidualna strategia (plan postów na każdy miesiąc)
    8 wpisów miesięcznie
  • Umieszczanie postów graficznych (licencje zdjęć płatnych w cenie)
  • Podpięcie piksela facebooka do strony www
  • (opcjonalnie) Konfiguracja płatnej reklamy według budżetu klienta

    (opcjonalnie) wpisy na instagramie (+50 zł)
500/ netto
Pakiet polecany firmom 2-8 osobowym.
Pakiet premium
  • Założenie lub optymalizacja konta
  • Projekt graficzny fanpage`a (umowa minimum 3 miesiace, inaczej dopłata 100zł)
  • Indywidualna strategia (plan postów na każdy miesiąc)
    12 wpisów miesięcznie
  • Umieszczanie postów graficznych (licencje zdjęć płatnych w cenie)
  • Podpięcie piksela facebooka do strony www
  • Określenie grup docelowych odbiorców

    W cenie 50 zł wydawanych miesięcznie na reklamę płatną
  • (opcjonalnie) Konfiguracja płatnej reklamy według budżetu klienta

    (opcjonalnie) wpisy na instagramie (+50 zł)
850/ netto
Pakiet dla sklepów internetowych.
Pakiet extra
  • Założenie lub optymalizacja konta
  • Projekt graficzny fanpage`a (umowa minimum 3 miesiace, inaczej dopłata 100zł)
  • Indywidualna strategia (plan postów na każdy miesiąc)
    20 wpisów miesięcznie
  • Umieszczanie postów graficznych (licencje zdjęć płatnych w cenie)
  • Marketing szeptany (w komentarzach)
  • Dyskusje z fanami
  • Pozyskiwanie opinii na profilu
  • Podpięcie piksela facebooka do strony www
  • Określenie grup docelowych odbiorców

    W cenie 100 zł wydawanych miesięcznie na reklamę płatną
  • (opcjonalnie) Konfiguracja płatnej reklamy według budżetu klienta

    Sklep na Facebooku

    Wpisy na instagramie
Pobierz ofertę w pdf
Ostatnio na blogu
Czytaj mojego bloga, aby otrzymać darmowe porady marketingowe
Masz pytania dotyczące moich usług?
Skontaktuj się ze mną!
Oferta prowadzenia fanpage firmy na Facebook oraz Instagramie. Zwiększanie zaangażowania klientów, konfiguracja Pixela Facebooka oraz płatnej reklamy w ramach budżetu klienta.