+48 796 344 938 rajdamaciej@gmail.com

5 narzędzi online, które powinieneś znać prowadząc swój biznes w sieci

TUTAJ JESTEŚ: STRONA GŁÓWNA

Blog

5 narzędzi online, które powinieneś znać prowadząc swój biznes  w sieci

5 narzędzi online, które powinieneś znać prowadząc swój biznes w sieci

7 Listopad 2018

1. Zgłoś swoją stronę do indeksu Google.

Pierwszą czynnością po uruchomieniu strony WWW powinno być zgłoszenie jej do wyszukiwarki Google. Naprzeciw potrzebom wychodzi nam Google Search Console, narzędzie dzięki któremu możemy przyśpieszyć zaindeksowanie naszego portalu przez Google, zgłosić Mapę Witryny (spis wszystkich podstron ) oraz na bieżąco monitorować czy nasze linki działają poprawnie i nie generują błędów.

Strona Google Search Console

2. Dowiedz się kto odwiedza Twoją stronę.

Przy pomocy Google Analytics, możemy sprawdzić ilość odwiedzin naszej strony przez użytkowników w sieci. Dzięki temu narzędziu jesteśmy w stanie zbadać w jaki sposób osoby te do nas trafiły. Czy odnaleźli nas w wyszukiwarce Google? Trafili na naszą stronę z Facebooka lub Instagrama? Czy też może kliknęli w płatną reklamę Adwords. Dla bardziej zaawansowanych użytkowników Google Analytics staje się kopalnią wiedzy m.in. dzięki możliwości sprawdzenia czy w naszym serwisie doszło do realizacji założonego przez nas celu (konwersji) , którym przykładowo może być realizacja zamówienia lub wysłanie formularza kontaktowego ze strony.

Strona Google Analytics

3. Upewnij się, że strona jest dobrze zaprojektowana.

Aplikacja Smartlook, umożliwia nam nagrywanie użytkowników poruszających się po naszym serwisie. Dzięki temu możemy na własne oczy przekonać się jak sprawuje się nasza strona www, jakie elementy są najbardziej klikane oraz co sprawia największe problemy i powoduje zniechęcenie wśród ludzi odwiedzających nasz portal.

Strona Smartlook

4. Czas na reklamę!

Chyba każdy z nas spotkał się z reklamami w wyszukiwarce Google czy też z wyskakującymi graficznymi banerami przechadzając się po stronach w sieci. Te, jak i również wiele innych możliwości daje nam Google Ads (dawniej Adwords), dzięki któremu możemy samodzielnie stworzyć kampanie reklamowe w sieci Internet.

Strona Google Ads

5. Podłącz narzędzia bez wiedzy specjalistycznej.

Z pomocą przychodzi Google Tag Manager, dzięki któremu bez wiedzy programistycznej możemy podłączyć i skonfigurować wyżej wymienione aplikację pod naszą stronę WWW.

Strona Google Tag Manager

Masz do mnie pytania?
Umów się na konsultacje!
5 narzędzi online, które powinieneś znać prowadząc swój biznes w sieci. Czytaj mojego bloga i dowiedz się więcej!